Jul 23, 2012

Jawapan Kemusykilan @ Islam Grid.Gov.My


Mengajar Renang Ketika Berpuasa

Saya adalah seorang instruktor renang sepenuh masa. Pendapatan saya adalah melalui perkejaan ini. Untuk pengetahuan,tugas ini memerlukan saya untuk turun kedalam kolam renang (adakalanya sehingga keseluruhan badan didalam air) untuk mengajar. [...]Selanjutnya
 

Masalah Ketika Solat

Assalamualaikum ustaz. .sy ada mslh ktika solat. .masa solat sy sering ganggu dgn bisikan2 hati yg jahat dan sy rsa kdgkala boleh mmbawa ke arah syirik . .tetapi saya tidak mmpercayai bisikan itu, ,saya takut Allah menolak solat sy dan murka kpd sy [...]Selanjutnya
 

Air Mani Terkeluar

ADAKAH KELUAR AIR MANI KETIKA MELIHAT PERKARA YANG MENGHAIRAHKAN MEMBATALKAN PUASASelanjutnya


Klik logo di bawah untuk ke Islam Grid




 

Thanks for coming

Thanks for coming
Terima kasih sudi hadir

Tajuk - Title