Nov 18, 2013

Syiah tanpa Mengira Aliran Mesti Di Haramkan Di Malaysia

Syiah tanpa Mengira Aliran Mesti Di Haramkan Di Malaysia

Pentingnya syiah kepada barat dan yahudi adalah kerana syiah adalah mekanisma buat mereka mencetuskan huruhara melalui senjata. Ramai ulama ahli sunnah telah dibunuh di Iraq dan Syria. Buktinya sangat banyak..

Syiah sememangnya menghalalkan darah ahli sunnah. Oleh itu semestinya Syiah tanpa mengira apa jenis dan alirannya di haramkan di Malaysia.

Kita tiada masa untuk memerhatikan mana syiah yang Islam atau tidak Islam. Jalan terbaik, haramkan semuanya dari memasuki Negara ini. Kita pun sudah cukup dengan Mazhab empat yang sedia ada.. Untuk apa lagi aliran seperti syiah itu..samada mereka Syiah Islam atau Rafidah dll...

Perumpamaan yang mudah adalah seperti Permit Menjual Barang Seludup yang dirampas oleh Kastam. Dengan permit yang ada, penjual menjual rokok seludup yang telah dirampas oleh kastam. Bagaimana kita dengan mudah dapat mengenal mana satu rokok yang dirampas yang sah untuk dijual dengan rokok seludup jika penjual itu menjual kedua-dua kategori rokok itu tadi. 

Begitulah dengan Syiah, jika syiah yang kafir itu membawa pendekatan Syiah yang dikatakan Islam itu diawal pengenalan mereka kepada rakyat. Sedangkan ajaran sesat seperti ayah pin itu pun ramai yang terpengaruh inikan pula yang mengunakan nama Islam secara terang. 

Seperti yang dinyatakan tadi, kita sudah cukup dengan Mazhab Syafi'i atau tiga lagi Mazhab itu. Yang lain tolak tepi samada dikira sebagai mazhab atau aliran seperti syiah itu tadi. 

Kerajaan mesti sangat tegas dalam hal ini.. Penghantaran pelajar ke Iran mesti di haramkan walau pun oleh parti PAS seperti yang diketahui umum. Mana-mana ustaz yang mengajar ajaran syiah mesti ditangkap dan dibasuh semula.. 

Memang wujud kepayahan dalam menhidu jejak syiah ini kerana mereka ada senjata yang ampuh juga sebenarnya..iaitu Taqiyah* (berbohong)

Jangan darah sudah mengalir, huruhara sudah meletus baru kerajaan hendak bertindak tegas !! 



* Maksud Taqiyah

Taqiyah: Berbohong Atas Nama Islam
Penerangan oleh Maulana Asri Yusuf
Link : http://www.youtube.com/watch?v=lYbMww9v1Wg

Lihatlah contoh bagaimana Syiah bertaqiyah, sekejap on sekejap off
(sarikata Melayu disertakan)
Link: http://www.youtube.com/watch?v=OEioAVV1O5w

Juga boleh diikuti di http://islambrowser.blogspot.com/2012/12/taqiyyah-on-taqiyyah-off-with-melayu.html

Taqiyah adalah kondisi luar seseorang dengan yang ada di dalam batinnya tidaklah sama. Memang taqiyah juga dikenal di kalangan Ahlussunnah. 

Hanya saja menurut Ahlussunnah taqiyah digunakan untuk menghindarkan diri dari musuh-musuh Islam alias orang kafir atau ketika perang maupun kondisi yang sangat membahayakan orang Islam. 

Sementara itu menurut Syi’ah bahwa Taqiyah wajib dilakukan. Jadi taqiyah adalah salah satu prinsip agama mereka. Taqiyah dilakukan kepada orang selain Syi’ah, seperti ungkapan bahwa Quran Syi’ah adalah sama dengan Quran Ahlussunnah. 

Padahal ungkapan ini hanyalah kepura-puraan mereka. Mereka juga bertaqiyah dengan pura-pura mengakui pemerintahan Islam selain Syi’ah. Padahal kakikatnya orang Syi’ah sangat membenci dan menganggap pemerintahan tersebut telah merampas 

Thanks for coming

Thanks for coming
Terima kasih sudi hadir

Tajuk - Title